Chtěla bych Vás informovat o personálních změnách a o změnách úředních hodin na Obecním úřadě v Horních Krutech.
Na konci listopadu ukončila svůj pracovní poměr administrativní pracovnice Jitka Ledašilová a účetní Ing. Kateřina Jiránková. Obě tyto pozice bude nyní zastávat Ing. Jitka Hervertová.
Úřední hodiny pro veškerá podání, administrativní náležitosti a platby jsou v úřední dny 8:00 – 11:30 a 12:30 – 17:00. V ostatní dny 8:00 – 11:30. Podrobný rozpis v příloze.
Pokud Vám z důvodu pracovního vytížení úřední hodiny nevyhovují, tak bych ráda připomněla, že veškeré platby můžete uhradit převodem na bankovní účet obce č. 8920151/0100. Případně si prosím zavolejte a domluvte si individuální schůzku.
Pokud potřebujete jednat s panem starostou, tak jej na obecním úřadě zastihnete v úřední dny 8:00 – 17:00 a v ostatní dny po dohodě. Prosím neváhejte si předem zavolat a domluvit si schůzku. Číslo na mobilní telefon: +420 775 352 955.
Pro jednání s celým zastupitelstvem obce doporučujeme navštívit některé z pravidelných veřejných zasedání zastupitelstva, kde je vždy prostor k diskuzi. Využiji této příležitosti a zvu Vás na zasedání zastupitelstva, které se koná tuto středu 4.12.2019 od 18:00 hodin.
Ing. Lucie Sepekovská, místostarostka
Pokud Vás nebaví neustále kontrolovat, zda je na našich stránkách něco nového a zároveň nechcete přijít o dění v obci, kde bydlíte, vyplňte výše Váš e-mail a my Vás budeme pravidelně informovat.